Trött?

När man gråter för att enns syster ska låna datorn en stund DÅ är man verkligen trött.. FÖR trött.. haha!
Jo, men det blir man om man sover hos Linus med vänner som man sitter uppe med till typ halv 6? o inte kan sova bra alls fram till 9.. MEN det var en trevlig kväll. Och jag ångrar inte att jag låtit min stackars kropp få lite för lite sömn. Jag har mycket plugg och försöker skriva en redovisning till imorgon . Men nae. JAg bryter ju typ ihop. haha. Ska ta tag i mig själv en stund till o plugga, sen sova gott..
Meen åh, så härligt att hänga med vänner. Kommer dem bara närmre o närmre hela tiden o det gör mig så glad. För de alla är verkligen guldvärda. Man orkar veckorna tack vare vänner. Ja det var som vanligt bra helt Enkelt!
Tack så mycket för en bra kväll och dag. Kärlek till er.
Nu säger jag Godnatt. Önska mig lycka  till med pluggandet.. Det ser inte ljust ut..
inga bilder från dagarna, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0