Teater

Jag byter linje från Hotell-Turism till estet,teater imorgon.
Det har vart så mycket velande hit o dit om hur jag ska göra med gymnasiet, linjer o allt det där. Har varit så förvirrad. har fått panik. Men nu äntligen så besökte jag Teater. o det kändes rätt. Det var där jag ville gå från allra första början. Så är så glad att jag besökte. Klassen verkade härlig o lärarna väldigt bra och linjen väldigt kul!
Så jag hoppas att de håller i sig! För jag vet inte vad jag gör annars. Men jo, jag tror att det är rätt. Det är där jag ska vara..
O jag är sååå fruktansvärt tacksam över att jag haft mina vänner under min jobbiga "hur jag ska göra med gymnasielinjer o allt!". är så glad att Speciellt Olivia och Sofia varit där.
Olivia, åh. Världens bästa vän! bara prata ut om allt med henne är bland det bästa som finns. Bara få säga allt man känner o få stöd. Olivia. Du är så himla bra! finns alltid här för dig, o det vet du! <3
O Sofia. Som verkligen gav min stöd när jag som mest behövde det. Som gav mig ett uppmutrande sms mitt i alla tankar. OJ alltså .TAck gud för ALLA mina vänner.<3
JA, nu måste jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0