SJUK!

Vilken dag. .. Jag vaknade upp och var hur trött som helst. Har verkligen sovit för lite.. Men inte bara det.. Jag hade huvudvärk som kändes mer som feber, förskyld o täppt i öronen o näsan. Helt enkelt inte bästa hälsan. . Men jag drog mig upp iaf och kämpade mig till skolan. Tack o lov hade vi iaf sovmorgon.
Men mitt hopp om att bli bättre längre fram gick inge vidare.. Snarare tvärtom. . Plågade mig genom sista timman o åkte hem o sov direkt i ca 2 timmar.
Men jag blev lite piggare efter att jag sovit. (:
Men inget ork till att plugga finns dock.. o jag har mycket plugg just nu..
Men men jag ska sova o bli frisk till imorgon! För då måste jag prestera bra på teater lektionen för att vi ska spela upp en karaktär som vi arbetat med ett tag.
O min är så himla svår!! JAg ska spela schizofren o det är ju inte lätt.
Så ska ta mina sista minuter innan jag går o lägger mig till att öva!
GOdnaaatt.
O jag har lite bildbrist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0