Sådanadär tjejor som gör en så glad

Igårkväll kom Lovisa,Olivia,Elin o Mai över hit. Vi hade en så mysig tjejkväll med mat, prat, musik o mys!
De sov över o åkte nyss hem.
Åh, jag är så tacksam över de vänner jag har. Jag älskar mysiga tjejkvällar med vänner man verkligen tycker om. Som man kan prata med allt om. Som man kan skratta o gråta med. O som man kan dela allt som tynger en med.
Men som man samtidigt bara kan få vara, vara sig själv o ha det allmänt bra.
så tack Tjejer, för en mysig kväll o dag!<3
Nu ska jag snart till tandläkaren o dra ut sista tanden av 4. Usch . . Dålig timing eftersom att jag ska till Linus ikväll  o umgås med vänner. O så ska jag dra ut en tand så att jag kommer sitta o plågas av smärta.. Så får komma lite senare. Men ändå. Jag gillar läget, Gillar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0