Plugghelg

Jag blir helt störd av att sitta hemma en hel helg , delvis ensam o bara pluggar Naturkunskap.. Det är det enda som finns  i min hjärna just nu. . Men är ganska nöjd över mig själv ändå. Att jag inte fått totalångest för att jag suttit hemma utan faktiskt kunnat känna att jag måste plugga och HAR gjort det. . Men samtidigt har jag mycket plugg kvar. .
Ajaa, slut om pluggandet. JAg vill byta blogg! till blogspot. . .eller devote. Får se. Gör det nog snart. ska göra om grejor på bliggen då. Sköönt. hatar min blogg just nu. O denna tråkiga text gör det inte bättre. HEHE.
Nae, inga blider har jag. Så jag slänger upp en bild på världens snyggaste man. Bara Hans utseende gör mig glad.
Så , godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0