jag tycker en aning synd om mig själv! o det är fel ..

hhaaha, ja . . Låter rubriken tala. . Haaha. jag har varit hos tandläkaren o dragit ut 2 tänder idag. JAG GILLAR INTE TANDLÄKARN! haha. det är så hemskt. . sprutor, slipmaskiner, äckliga verktyg, bedövat ansikte..  Usch! o så smärtan när bedövningen går bort. O denna fruktansvärda huvudvärk. . O när man försöker hålla en konversation med någon men den hör inte för att man har papper i munnen för att det inte ska smaka en massa blod, så får man säga om, o då gör det så ont att man gråter. . .JA, livet är härligt. . haha!
Men det är väldigt hemskt ändå, att jag tycker så synd om mig själv. För senast igår var jag hos Erik o kollade på en film om när typ en miljon människor dog i Rwanda . . Plus att jag såg en dokumäntär om 9/11. människor hoppar från höghus o dör för att undkomma värmen. mina sketna tänder är ju INGENTING jämfört med det. om jag bara förstod det varje minut, varje sekund. Tänker på alla familjer som förlorade någon under dessa 2 händelser. Mitt hjärta går till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0