Ett lyckligt, fult barn

Sitter o bläddrar bland bilder på denhär datorn.. oj vad kul! Kollar på jätte gamla bilder. Då vi alla i familjen såg ut som små lortiga, fula,konstiga MEN Lyckliga ungar. Det var vi också. hahaha. älskar det..
Kom hem från skolan för ett tag sen. vi hade Guide tur i stan . vi guidade lite människor. segt, eftersom vi fick vänta på en grupp som aldrig kom, i en timme! Ajaa! igår hade jag praktik på Scandic City. Det gick bra! Men var så trött när jag kom hem så att jag la migvid 4. o vaknade inte försen 3 på natten! men somnade om igen. jag sov 14 timmar! haha. aja , det behövde jag nog. har varit sjuk ett tag lite av o till . med feber ..Usch! aja, det är bättre nu!
Detta är också ett sätt att roa sig. Ganska vanligt i familjen Gustafsson...
n
Ellen!! sura tjockis mys unge!
Maggan o morfars bröllop. o Esters STÖRT fula jacka. hahaha
Jonathan, Albert, Josua,Judith o jag. innan alla utom ellen o jag åkte till Portugal.
Johannes, Josua
jag var ingen fin unge. . hahaha
jag
Josua
O så avslutar jag med en bild på Mig o Noomi , min kusin och bästavän. På den där gungan som vi alltid gungade 2 på, utanför deras hus, Orke i uppsala. ÅH. är så glad att jag fått växa upp som en bondeunge i fula kläder o smutsig runt munnen, men sååå LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0