Alternativ

ÅHhh, så skönt med helg!! älskar det.
Under de senaste 2 dagarna har jag hängt med familjen, Isak o  Maria kom ned o hälsade på. Vi åkte ut till bornäs.
Jag mötte upp Olivia, träffade vänner i några sekunder hahah, sen hem till mig för att klä oss inför kvällen.
Vi åkte till Elin o sen gick tillsammans till ALTERNATIV. Mötet var bra! Så de vart en lyckad kväll.
Vi hade en mysig kväll hos Elin efteråt o idag gick vi upp tidigt för att de skulle till kyrkan. Så jag åkte hem. O jag var glad åt att jag var uppe tidigt. Ända tills jag kollade på film o Somnade o insåg hur trött jag var! haha. Så nu är jag DÖD. Vi får se vad de blir av kvällen. .troligtvis I.N.G.E.N.T.I.N.G. :)
Alternativ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0