åh jag saknar saknar saknar!

Spenderat min fredagskväll hemma med mina underbara föräldrar och bara 2 av mina syskon. det kändes tomt! Jag har pluggat o så har jag haft myskväll med dem o kollat på film.
Meen åh vad många människor jag saknar nu!!
Min älskade familj som är utspridda lite överallt.De i stockholm och Josua o Madde i Australien. Emma Rydh som jag inte träffat på så länge!!!! O Gwendolina. Min älskade barndomsvän. Sofia o tjejerna i Norrköping. Vi spenderade ju varje dag tillsammans förut! Noomi o Ruth! Julia och Rebecka! Hannah,victoria och carro! Hannah och Naomi! Och så ännu lite fler personer. . AHHH blir ju galen. Varför är man så utspridda överallt. Jag vill samla alla o umgås med dem. Vill åka o hälsa på alla! Men nae. det har man ju varken tid eller pengar till..
Men men. nu vet ni iallafall att jag saknar er en massor!! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0