Tandställning

Tjooo.

Hur är läget? Här är det bra! Dock är jag trött, har ont i munnen o har plugg.. Japp, fick ju tandställning igår. O tack o lov var det inte värre än jag trott . Men jag hatar att det alltid fastnar mat o att jag bara kan äta soppa nu i början ! haha.

Imorgon har jag matte prov. Tagga rååå!! haha eller inte.

Åhhhh. Allt i mitt liv handlar om skolan o grejor. det är allt jag snackar om . Sorry.

Sääg nåt kul då edith. hmmmm. Kommer inte på nått. Jo , vi var på en meningslös dansföreställning igår! hahah o imorgon blir det en ny. O SNART ÄR DET HELG IGEN!!<3 :D

Från o med nu blir det ju bilder med tandställning. Men denna blir utan! Åh, saknar mina tänder redan. Eller hur jag nu ska säga. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0