när ska det bli dags för andra bullar?

Åh. alltså mina dagar består av Plugg.. Slutade 4 idag. Stannade kvar i Peddan o jobba matte i en timme. Kom hem halv 6. åt o sen plugga mer matte. Vad är det för liv? o detta pluggande verkar inte ta slut. Denna vecka är det matte prov som gäller. . Nästa vecka är det engelska och samhäll.. orkar inteee. Jag vill ha ett liv. O jag vill bli lite glad. När jag inte pluggar, tänker jag på att jag måste plugga..ÅH!

Jaja, lite gladare blev jag iaf av att det var kanelbullens dag idag och att jag fick äta! eftersom att jag får tandställning imorgon så tillät jag mig att äta bullar sista dagen innan tandställningen.MM!!! sen blir det inte godis o sötsaker på ett tag igen..

åh. jag har iaf ett bra liv. så edith. var glad. VAR GLAD över livet o sluta klaga över plugget. Plugg är bra. Precis som President Obama sa i talet vi lyssnade på idag. Japp. Your education, your future!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0