ALTERNATIV

Hej hopp.

Idag har jag slöat hela dagen o varit hemma o lagt plugg åt sidan. Jag har tagit mig en lugn lördag. Så skönt. Kvällen. Den var dock annat än lugn.

Det var nämligen ALTERNATIV. Ett ungdomsmöte i pingstkyrkan. Sååå kul!

Jag,Olivia och Alexandra åkte dit. Jätte bra lovsång o så bra predikan av Marcus Olsson. Han är så himla skön! Ja, den predikan gav mig mycket. Så det var härligt. Skönt häng efter mötet också. Ja. det vart helt enkelt en väldigt lyckad kväll! Nu är jag dock väldigt trött och klockan är halv 3.

Mamma ringde förut o frågade mig o Ellen om vi ville komma upp till dem i Stockholm iallafall, över en dag. Så imorgon bitti åker vi till Stockholm o kommer hem på kvällen.KUL!!

Åhh. jag är så där lite lycklig nu. min insida vill lixom hoppa upp och ner av glädje. jag vill skratta. jag vill dela kärlek jag vill ge,jag vill vill vill. Jag är lycklig och påfylld av Kärleek. Mmmm. Älskar det. Älskar den här känslan!!

Nu säger jag godnatt! puss

söt tjej ellerhur.. hahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0