thank yoou

haha, om jag skulle typ dö av jordbävning, störta, bli kidnappad, tappas bort eller vad som nu händer i Barcelona måste jag bara säga . .

-Jag ÄLSKAR min familj. Ni är mitt allt. Ni betyder så mycket. Jag ser upp till var och än av er. Tack för att ni är ni. Tack för att Ni älskar mig .
-Mina vänner. Jag Älskar ER! alltså vad vore man utan vänner? Skulle inte klara mig utan er. Ni betyder så mycket för mig. Jag tackar Gud varje dag för att han gav mig sådana underbara vänner.
-Jag älskar Gud. Jag lever för honom.
Hahah, detta var inte bara för resan. . Kände bara för att säga det. Så ni vet ! men det hoppas jag ni redan gör. . Men lite sådär extra . . Hahah, PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0