Så himla Frammis!

HEHE. . smart rubrik va.  ;)
Jag har firat Valborg, UTAN alkohol! Yapp.
Igår var jag med famlijen Ishoel på visingsö o kollade på häst. De vill köpa häst igen. Så kul. var åratal sen jag red. . MEN nu vågar jag ju typ inte. . haha.
men det var väldigt mysigt på visingsö o i gränna. köpte dock inte polkagrisar..
Vi åkte tillbaka till linköping o åt Kebab på ikano. Sedan åkte jag o Rebecka till Norrköping o hälsade på Ester! Det var väldigt trevligt. Vi kolla på film, snacka o ja.. Åkte hem vid 10. Det vart en mysig valborg. . men fick dock beslutsångest då Simon o Elin frågade om jag ville hänga med dem. . Ville ju båda! Men valet vart bra. båda skulle blivit. :)
Hoppas er valborg var Bra!
Puss
O ajuste. Mamma fyllde år igår också .  men hon fira med vänner, så var inte hemma. får fira henne lite efteråt.
mamma i rött
Har inga bilder på varken visningsö eller becka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0