please , let me trust you

Åh. jag blir ofta känsligare på kvällar. o just nu är jag känslig på ett dåligt sätt. Lite ledsen , lite besviken på en del saker. Men det är nog för jag tänker o inbillar mig för mycket och tänker att saker är värre än det är. men det är så jobbigt ibland bara. tycker inte om att fundera över livet.. om nuet och framtiden. inte när man tänker på de jobbiga delarna. Nae . ska nog sätta mig in i en annan värld o glo på film med syster nu istället. o längta till imorgon då jag ska träffa olivia. O prata. Älskar att prata med henne. älskar våra pratstunder. Hon är än sån bra vän. Älskar dig så mycket Olivia, Så GALET mycket. Så du vet. . ahaha , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0