Omval, HJÄLP

Åhhh.. . Det är sista dagen för omvalsperioden för sökning till gymnasiet. O jag har sån fruktansvärd panik. . Jag VET inte vad jag vill. . Jag dör. Sitter helt ensam o tänker " vad vill JAG gå, vad vill JAG göra, vad känns bäst för MIG" Men det funkar inte!! JAG VET INTE. . jag hatar val. vill inte gå gymnasiet. vill inte välja skola,stad,linje.. det är så svårt. O mitt första o andraval är så olika.
1. Handel med inriktning på Inredning och entreprenörskap i Stockholm. På DCC. Då kommer jag flytta hemifrån till min bror o allt kommer bli HELT nytt. Kommer bo i läskiga stora stockholm i minst 3 år.
2. Hotell och turism på Ljunkan i Linköping. Då kommer jag bo kvar här.
Men grejen är att när jag tänker på linjerna känner jag mig inte som nån utav dem . ingen passar mig riktigt. o jag vet inte vad jag vill jobba med. Men jag vill ABSOLUT inte gå sam eller natur. ALDRIG. .
Aja. Det får stå kvar såhär. . så blir det som det blir.
Min gud är god, han leder mig rätt. AMEN.
btw. Dcc är en liten friskola, ljunkan är en STOR kommunal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0