Hoorseee

Tjabba!
Nu är det HELG! Yes, vad skönt! älskar helg! förutom att de går så fort. . haha ! MEN det dåliga är att jag snart måste sätta mig in i min uppsats som om spiritism som ska lämnas in senast 00:00 ikväll. . o har knappt börjat! hjälp . .
Ajaa! . Igår var jag ute hos Rebecka i bersbo. o gissa vad jag gjorde. . . Jag RED! så himla stolt. Hehe! de skaffade nyss den här hästen, o jag blev först efter deras familj att rida! oj, vilken känsla. det var 4 år sen som jag satt upp på hästryggen , o ännu längre den jag Red ofta. Jag trodde jag var rädd för hästar o aldrig skulle våga rida, den som är så hög med!! men jodå, jag är MODIG! hahahaha!
Kändes som jag var 7 år igen. . MM, älskart. ..<3
Ajjaa! nu ska jag börja plugga! Imorgon är det one way! Kuuul! ska hänga med Sofia ,Olivia , Simon och flera? vi får se!
Men men , TREVLIG HELG !
hahaha, jag ser ut som en Heeest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0