en bra helg! :)

heej. skönt med helg! Älskar det. . o min är så bra hitills. var inte i skolan i fredags . Försov mig jätte länge! sen hade vi kort dag så skulle bara hinna till bilden. .haha! så var hemma o tog det lungt ett tag. skönt! men sedan åkte jag o mötte upp Simon, Sandra o Elin i stan. Gick o kolla lite. De köpte lite kläder. sen åkte jag o simon till mig o hämta kläder, o sen till honom i linghem o hämta hans grejer. sedan tog vi moppen till Elin så åt vi taco, spelade kub o tog moppen till sjön o snacka ,tog kort o myste ! Sen sov vi där , utom sandra. Men Åh vilken mysig kväll vi hade! saknar den redan! haha. det får vi göra om!
o jag åkte hem mitt på dan idag o har tagit hand om småsyskonen !
Men åh. vilket fint väder det ÄR!
åhh .saknar judith! hon kommer hem om 2 dagar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0