Dag 7: Tre saker jag ska göra innan jag dör

hade nästan glömt detta. . men dag sju då!
Denna var JÄTTE svår. . har massor jag vill göra innan jag dör. Småsaker och jättestora saker.. . vad ska man välja. .
men ska försöka komma på. .
1. Skaffa mig en man som älskar mig . bryr sig, stannar kvar,som är rolig, underbar, härlig och har samma planer som jag. Leva ett liv i glädje med honom, älska honom o ha ett underbart bröllop!
2. vara ute på missionsfältet. i olika länder. Be för människor, prata till människor, se gud göra under.
3.  åka roadtrip med min man genom europa och stanna o upptäcka massa ställen o hänga tillsammans i veckor!
jag vill göra massor. men dessa var de jag kom på nu. kommer säkert komma på massa annat o tänka "juste, det vill jag verkligen göra innan jag dör!! " hahah. typ resa, skaffa hus ,skaffa jobb som jag ska ÄLSKA att gå till, predika.. aa massor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0