Dag 6: Det här saknar jag

Dag 6 då . . Hmm. det känns lite som jag nämnt vad jag saknar för inte så länge sen.. Det där med Judith, Josua & Madde, när man var liten osv. .
Men för att det inte ska bli samma tänker jag ta någon dag/ kväll som jag saknar mycket.
Okej, den här kvällen har att göra med madde och Josua.
Det var förra året, på sport eller påsklovet, jag och Judith hade bestämt oss för att åka till Josua & madde som då bodde i Oslo. så vi hoppade på bussen dit. Resan var lång men ganska kul eftersom när vi bytte i Gbg satt jag brevid en konstig men kul tant som var typ Norsk/svensk/rysk/tysk/brittisk o ja.. typ allt! haha.  jag visste aldrig vad jag skulle prata för språk för hon bytte hela tiden..
Men men, när vi var framme plockade Josua upp oss o vi gick till deras lägenhet. ( som låg i typ det värsta området. Prostituerade och knarkare stod ibland utanför på kvällarna)
Men iaf. madde och Josua jobbade av och till, men vi hade så kul. Vi lagade mat, satt o pratade om allt och ingenting i Timmar! , kollade på film, tv , var ute o shoppade, upptäckte oslo osv. Allting var hela tidn så kul. Jag varr så lycklig. Jag Älskar att hänga med mina syskon. O josua o madde ser man aldrig. . Varje dag var underbar. Även om vi inte alltid gjorde så mycket så njöt jag varje sekund. O jag saknar det sååå! Vill att J & M ska komma hem NU!
Jag älskar dem, o jag älskar dagarna jag o Judith besökte dem.
Bilder från precis innan de åkte till Asien. Haha jag hatar hur jag ser ut. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0