pianoo,shoes friends ,

Heey !
Jag är precis hemkommen från att ha hängt med Simon Åberg, Elin och matilda på stan ett tag ! :) Kul!
dagen har varit så skön! i skolan var vi på konsert, sen hade vi bara bild kvar, o slutade halv 2! slapp dag! så skönt. men jag har ändå vart ganska trött . . haha. Men Glad! :D haha.
Igår var jag o spela piano. Tycker det är så kul att jag började tillslut. har ju velat jätte länge. o man lär sig mycket. Så kul! O så köpte jag nya skor också . Som jag ska ha ett tag, till jag får converse (judith ska köppa i usa) i början av maj! Gillar dem! skönt att itne behöva tramba runt i kängor längre!
Aja, nu ska jag mysa med familjen o käka våfflor på denna våffeldag! :D Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0