jag är sjuk!

Heej,
Som jag sa igår. mådde lite dåligt o kanske skulle bli sjuk. . blev ja det ? JAMEN såklart.  . Igår hade jag feber o jätte hängig hela dagen! kunde inte lyfta armarna. var helt död. sov typ hela dagen. .Kul lördag va? haha nae. usch. Idag mår jag lite bättre. men är fortfarande lite hängig och yr. o har absolut ingen matlust. har inte ätit sen igår morse. bara druckit honungsvatten. Usch vad det är tråkigt att vara sjuk alltså! har inte varit sjuk på jätte länge! bara lite förkyld. Denna dag ska jag nog kolla på film, sitta o lyssna på musik , måla, plugga o läsa. Haha. slappt ! FÖR slappt. haha. NAerå. jag njuter av livet ändå. Jag har det så bra! o våren är ju typ här! Fy vad bra! :D
HAHAH ! min galet snygga syster, alldeles nyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0