heey soo sister

Heej! nu är helgen över o skola igen! Skolan idag gick så fort! haha. skönt! men nu har vi endel plugg framför. . blää!
Efter skolan mötte jag upp Simon,vi åkte hem till mig, satt o prata med Judith o disskuterade, som vanligt! haha
Sen åkte de på sång. Jag skulle åkt o tränat,men har varit lite hängig imorse o jätte trött! så jag orkade inte.. typiskt. jag som inte tränat på en vecka! jag börjar få lite panik. . .haha
Igår var jag i kyrkan ,sedan med simon o fikade i 4 timmar. trevligt som vanligt! härliga simon :) .
Innan dess har jag varit med Olivia och lite med Akink och Judith! :) Bra helg!
Ska plugga o träna denna vecka. hinner nog inte så mycket mer! haha .
Tog lite bilder på Elsa och Evelin. Evelin fyller 1 år på fredag!
Kraaam
Simon disskuterar med Judith.
Evelin o elsa !
Elsa sötan!
evelin alltså haha. älskar den förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0