DAyS

Heej!
Idag är det Onsdag! Helt okej dag! . har haft nationella i kemi. . Det gick ju inte helt toppen ,hhaaha. hatar kemi!  Aja skönt att det är över!! Jag är jätte jätte trött just nu . . Sov hos min härliga vän Simon inatt o vi gick o la oss 20 i 3! Fy skam. jag var väldans trött på  nationella. Visste att det var en dålig ide att sova där på en vardag. Hahah ! Men men. Idag har jag inte gjort mycket alls. orkar inte. skulle tränat, men tror inte jag orkar det heller. Min lillasyster Elsa fråga om jag ville kolla på film sen. . o de orkar jag nog iaf ! hahaah.
O juste, har SO uppsats som jag måste skriva på. kanske börjar idag. .
Imorgon ska jag på Farmors begravning. Blö. hatar begravnigar!
Aja, jag låg o kolla på min älskade bästavän Olivias blogg, o hon har en grej hon håller på med. Skriver om olika saker. Det lät kul ,så jag snor den och börjar idag eller imorgon! haha  ;)
Dag 1:   Om mig
Dag 2:   Min första riktiga vän
Dag 3:  En rolig kväll
Dag 4:   En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 5:  Min bästa vän
Dag 6:  Det här saknar jag
Dag 7:   Tre saker jag ska göra innan jag dör
Dag 8:   Mina drömmar
Dag 9:   Det här är jag beroende utav
Dag 10: Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 11: Det här får mig att le
Dag 12: Mina rädslor/tvångstankar
Dag 13: Det här vill jag ha
Dag 14: Min favoritmat
Dag 15: Det här hade jag på mig idag
Dag 16: Mina syskon
Dag 17: Den här månaden
Dag 18: Min favoritplats
Dag 19: Min dag
Dag 20: Min önskelista
Dag 21: En dag jag kommer ihåg
Dag 22: Något jag längtar till
Dag 23: Något som jag inte längtar till
Dag 24: Min nuvarande kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0