Dag 3 - en rolig kväll

Dags för dag 3 då.
Oj , den här var svår. Det har ju varit så sjukt många otroligt roliga kvällar! verkligen massor! Man kan ju knappt välja en kväll av alla kvällar. Då man umgås med vänner, skrattar så man dör, har megamysigt. Eller när man är på ställen, semestrar, läger bröllop, födelsedagar. Ja oj. bra kvällar finns det gott om i bagaget! Hahah
Men jag ska ta det som jag först kom att tänka på när jag läste "en rolig kväll"
Det har varit väldigt roliga kvällar på läger o sånt, men ett speciellt läger. mitt favoriläger, BJÄRKA. Alltså åh vilka roliga kvällar det varit där.
Man har haft JÄTTE kul dagar, med tävlingar, lekar underbart umgänge o bra möten! O så på kvällen så umgås man, sedan går man på kvällsmötet, som ofta är jätte bra! o lovsången helt underbar.. Så sitter man ute i stora tältet och lyssnar på lovsången o blir berörd, skrattar o gråter. Njuter av livet, njuter av lägret, umgänget och Gud. Ja allt är som det ska vara. O de slutar inte här. Sedan går man in i huset o går med vännerna, äter kvällsmacka, skrattar så att man nästan dör, är uppe på kvällarna, springer mellan rummen o har det helt underbart. ÅH ,vad jag ÄLSKAR bjärka, o speciellt kvällarna! de är de bästa!
Bilder från Bjärkalägret typ 2007? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0