Dag 1 - om mig

JAg börjar idag då . . haha :)
Okey !
Jag Heter Edith Hanna Margareta Gustafsson ,är 15 år , går ut nian på Johannesskolan , Norrköpings kristna skola (ja,jag är kristen) ,jag går somsagt skolan ii norrköping, Men jag bor dock inte där, utan i Linköping ,så jag pendlar varje dag. har gjort det nästan alla skolår. Så jag är van ! haha . Linköping är ganska mysigt tycker jag, men jag vill absolut inte stanna här så länge. o de ska jag inte heller. För att om ett halvår flyttar jag förmodligen till Min bror och hans fru i Stockholm för att gå gymnasiet där ! kul! :)
Men iaf. Jag är en ganska framåt person ,söm gärna pratar med lite nya folk, o klarar av det rätt lätt ! haha.
Jag är oftast väldigt glad. Men när jag är sur ,då är jag sur, o då visar jag det! haha .
Jag tycker om att prata om saker hela tiden, om det är något ,då behöver jag dela det. Om det är något jobbigt eller något kul, oavsett. Jag är väldigt beroende av närhet, Speciellt kramar. Men också att man bemöter mig glatt o lättsamt, för jag får annars jätte lätt känslan av att inte vara omtyckt av den som låter sur eller liknande.  O då kan jag få lite smått panik. hhaha
Något annat typiskt mig- jag är en tidspessimist ! ( tvärtemot resten av familjen! )
Jag får typ verkligen panik av att komma sent till vissa grejer. om jag ska dit. om det inte är så viktigt eller jag inte vill ,då spelar det inte så stor roll. Men ska jag nånstans, då ska jag va där i tid. o min familj är inte sån alls. när de väl satt sig i ilen då har jag redan sprängts av vrede o panik några gånger! haha! Detta gör att jag har svårt att flyga. jag vill typ va på flygplatsen Dygn innnan , IFALL typ bilen skulle braka sönder o mobilerna skulle vara urladdade o de är typ mil till närmsta hus . HAHA ! Jag fattar inte hur jag lyckas stressa upp mig själv så enormt, o de omkring med ! :P  hahah, jag låter lite knäpp va ? Men jag är nog lite knäpp också .. Iband är jag ganska trögfattad och  jag kan skratta åt konstiga grejer o vilja hitta på skojiga saker!
O juste, trots att jag  är världens " TÄNK OM det skulle hända, eller det, eller det, hur gör vi då? Jo vi packar en extra vattenflaska ifall vi skulle tappa den ena " ,så älskar jag att vara spontan! Som typ förra nyår. Jag ,noomi ,abbe o sanna hoppa in i bilen 4 på natten o åkte till eskilstuna. Varför? Det vet nog ingen, vi kände väl för det. Men det var så mysigt! Jag älskar mysigt. Mysigt är mitt favvoord! haah . Oj ,nu vart det långt. jag slutar här. Nu har ni nog ett humm om hur jag är o beter mig o vem jag är o bor osv. .  haha ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0