Nyaa Grejoor

Tja! idag är det äntligen lördag!  O Jag har varit på ikanohuset med Judith o Shoppat! sååå nöjd över det jag köpt! älskar alla grejor! . O jag hade världens tur med shortsen. Jag hade sett dem i stan o velat ha dem, men inte köpt dem. sen hade judith frågat efter dom där o då var dom helt slut o skulle nog inte komma in igen. . o på ikano så gick jag o kolla efter dem , men hitta dem bara i svart. Så jag fråga. o han trodde det hade kommit in. men så kolla han ,å sa att det var slut. . o precis innan vi skulle gå ut, kolla jag en sista gång i en hög, o där låg dem!!! TUR ! i min storlek o allt! de var menat att jag skulle ha dem. hahah . Köper kanske shorts lite tidigt. men de skulle ta slut annars! haha. längtar till sommar!!
Påfågelörhängen  Cubus 39:-
Halsband JC 89:-
Shorts Carlings 349:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0