förvirrande!

Hahah . är helt uppspelt! har nyss kollat på filmen "the illusionist" . . den är så spännande. jag har ngo försökt komma på 100 lösningar på hur den kunde sluta under hela filmen .. o en var VÄLDIGT nära! haha.

Aja, sista dagen i skolan idag för denna vecka. vi är lediga till onsdag nästa vecka! :) skönt!

Hade prov.  .Så skönt att det gick bra o det är det näst sista. Ett kvar!! SKÖNT!

har varit på ikanohuset med Judith idag. drog hem ett plagg. KULT! men nu är jag pank .. det var mina sista . . haaha! Men oj alltså. juste. det är så kort kvar tills jag slutar skolan . eller ja , 9an. Har gått på samma skola i 10 år!

Men men ! vi hörs! haha

 

brallorna är nya! från Vero Moda. örhänget är från nån liten butik i norrköping som jag var inne i idag (köpte 4 par för 95:-!! så himla bra. ) resten är old!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0