blue horse

TjenarE!

idag har min dag varit ganska seg. har varit så rastlös! satt o försökte komma på något att göra. Det slutade med att jag städade lite och möblerade om litr prylar. haha. o gjorde en typ tavla.  .hah . VAr ute på promenad med Judith ,Elsa och hunden också. mysigt. så skönt ute!

 

Imorgon har jag iaf kvällen planerad. Jag, Sofia , Olivia o Elin ska vara hos elin o ha GIRLS NIGHT! Hahah, bada ,grilla o sova ! haha kult! får se om jag hittar på något innan det imorgon. Troligen inte.

Om det är sol så ligger jag nog i trädgårn med bikinin på o blir lite Brun! haha. fast det verkar aldrig som det blir nån skillnad. . .typisk! haah Aja, GODNATT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0