Tja jag heter edith och jag orkar inte blogga varje dag. .

Hhaha ,ja .. som rubriken säger. inte allt för ofta. men det är ju så jobbigt att sätta sig framför datorn, skriva något kul eller tråkigt. . välja ut lite bilder. som oftast finns på den andra datorn . . så jag skiter it o kollar på facebook istället. för vem bryr sig om min blogg? jo jag. . om 10 år ska jag kolla tillbaka o säga" haha kolla vilken konstig ungdom jag var! hade ingen aning om att jag var så Liten.  . trodde att jag visste allt. o grubblade över skit saker. oroade sig för allt! Tur att man växer upp! " hahah . eller så hoppas jag att det blir. att jag slutar oro mig iaf.  .haha ! KUL JUL . Ae men iaf. Kollade just på film med Judith , Billy och Jonathan. Najs  ! filmen heter Arthur. JAg gillade den. Älskade hur huvudrollen var så knäpp ,galen ,spontan o inte tänker utan bara gör ! Fy vad skön. Såå ska min man vara tack! haha
Arthur Poster
oj. den vart liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0