Syr !

Heej . jag sitter o syr klännigen till Albert (min morbror)s bröllop! kände att de kunde vara kul att ha på sig något man själv gjort! :) Så ja. Jag är snart Snart klar. bara lite små justeringar kvar! har även beställt skor från Nelly.Men de har inte kommit än. Åhhh älskar bröllop. ska bli SÅ kul. två så härliga o underbara människor som jag älskar så mycket ska gifta sig. Lilla abbe. åh. LÄNGTAR!! men innan dess blir det massor med kul! Imorgon bitti drar familjen till västkusten o sedan kanske stockholm o sen BJÄRKAAAA med Sofia o Olviia Såklart! TAGGA RÅÅ!
Lite dåliga bilder på klännigen o skorna. :) Ni får se bättre när bröllopsbilderna kommer!
vet inte vad jag gör med ansiktet. .
Nelly  Shoes - Zhob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0