se nuet.


If you're always reaching for the stars, you may fail to grasp the Blessings surrounding you now.

En text jag fick på facebook på en grej förut idag.
Det var lite coolt för det var precis de orden jag behövde nu. har gått i veckor o funderat på saker o livet. Inte riktigt kunna njuta helt utav livet Nu utan bara viljat, längtat. . Har försökt kämpa bort de tankarna men de kommer alltid tillbaka. Negativa tankar. som trycker ned mig. Skit saker, små saker. Men jag måste leva i nuet. Inte tänka på allt som kommer utan göra drt bästa av nuet. Vara tacksam för nuet. Så tack gud för orden.
Father i need you to make things right.
Tar en bild på mig o olivia bara för att jag älskar våra utflykter,våra finfula sommarbilder, älskar henne o saknar den människan en massoor men som just nu befinner sig i Amerikat o har det Skoj! kooom heeem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0