UNITE 11

Heej!
Jag kom idag hem från Unite 2011! det är en nyårskonferens i Jönköping. Det var SÅÅÅ kul! det är ca 800 kristna ungdomar samlade. . stämningen är underbar, predikan har varit super, lovsången fantastisk o folket härligt.. O Gud har varit BÄST!
Deet har varit 3 dagar med tårar o glädje. o nya vänner o gamla vänner. alla lika härliga. Många har fattat egna,nya beslut eller bara blivit påfyllda med vad gud vill säga. Jag har tagit flera beslut där. o jag är så tacksam för att jag åkte. Orkade knappt först. men det här var ett av de bästa sett att fira nyår på. Jag saknar det redan. enormt mycket..  men det är skönt o vara hemma. o få sova ut lite..
O jag har fått nya favoritlåtar med.
En jag älskar är "God of this city- Chris Tomlin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0