STOCKHOLM

Är i Stockholm hos Johannes,Mia, Isak o Maria. :)
har varit här sen  torsdags. . då var jag på öppet hus på Design&Construction College (gymnasium) som jag vill gå på. Den verkade bra! ganska liten , nystartad skola. O jag ska nog gå  entrepenör,inredning! :) skoj!
Igår,fredag. var jag o mia på bibelskolan, var med o lyssna. det var så bra! åh, jag vill verkligen börja bibelskola.
Sen åkte jag  o mia o träna. . fy vad jag känner av det nu  .. sen åkte vi o johannes till fam. Elvelyck o var med barnen o hade myskväll! väldigt bra dag.
idag har jag ,johannes,isak o maria varit på gamla stan. en är så mysig. gillar gammalt! sen var vi på stan o handla. handlade lite på Weekday :) . visar dem nån gång snart!
Nu är vi hemma o ska äta.Byee!
Johannes & Mia
Maria & Isak
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0