Vila i frid Farmor<3

Nu när jag kom hem så berättade min syster att min farmor gick bort imorse. vid 11 tiden.
Åh. gillar varken död eller begravningar. blir alltid så fruktansvärt ledsen. Jag börja såklart tjuta o tänkte på vår lille farmor, Liten söt tant på 90 år . Åh. minns när jag hälsade på henne. Det var länge sedan,men hon var så mysig! så söt o snäll. Tänkte även skicka ett brev till henne för några månader sen. Det kom aldrig iväg . Det känns så jobbigt nu. kände bara " varför var jag så dum och inte skickade det!!! " . men så får jag inte tänka. hon ska få det på begravningen. hon läser det nog i himelen. Fy va bra. hon har det bra där.
Älskade farmor. du var så underbar. Vi älskar dig.
Vila i frid Farmor. Fäller tårar för dig. .
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0