Hjärtats Dag

Idag är det ju ALLA HJÄRTANS DAG!  Fy vilken härlig dag det är!
Dagen började med att jag fixade rosor, bakelse, jordgubbar, ljus som det stod "i love you" på , till Judith från Billy.
Jag och billy (judiths pojkvän) hade planerat att överraska judith. Det vart väldigt lyckat! hahah hon fick även en systemkamera skickade på posten från honom! Fy, vill ju nästan med ha en pojkvän! hahah
Men iaf, sen kom jag till skolan tidigare för att vi i NyGeneration hade övat in ett drama och sattit upp hjärtan o kramruta på alla skåp och i hela skolan och bakat till alla. Sen visade vi upp o gav det till de andra eleverna! Väldigt lyckat, väldigt kul! . Sen pratade jag lite om kärlek för dem. Det var kul!
Sen var skolan väldigt bra . mycka uppmuntrande ord och kramar!
Sen åkte jag till Linghemsskolan för att träffa min kära vän Simon Åberg. Vi gick till steves och åt. Mysigt och kul!
Sen träning o sen hem!
FY VILKEN BRA DAG! :)
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0