everything comes to an end. .

Hello!
Nu är det sköna bra, kuliga ,härliga,slappa lovet över. nu är det dags för sega,tråkiga,jobbiga,tröttande enormt långsamma o påfrästande skolveckor!
Blö!! hahah .
Men men . jag har haft ett grymt bra loov! Mina kusiner Noomi och Ruth var nere här hela veckan. Vi har varit här hemma , i bornäs hos Morfar & maggan, i bersbo hos mona(moster),rebecka o rubbet. Så  kul att vi hann alla! Vi har tagit det väldigt lungt överallt. O har ätit jättemycket. . hela tiden. så mycket så att vi bokstavligen spyr!! hahah, Noomi !
så mycket sötsaker, bakelser o god mat. . .för god mat! haha
vi har gått promenader , halva vägen från mona till morfar (ca 5 km ), snackat, myst, bakat, spelat spel,varit ute o upptäckt nya konstiga grejer, gamla stugor o sånt. haha,  målat, vart ute på isen.. .ja massor!
Älskar att ha dem här.kan ha dem här massor veckor till! de är så härliga. älskar er.  . Men även de andra som varit med, Judith,Ellen, linnea,jonte, morfar. . ja alla. . haha!
Synd att lovet är slut. . .
Men snart är det lov igen. . .hahah . tur, har iaf studiedag på torsdag. .hahah
Lite bilder:
Snygge ruth!
jag spelar lite piano.  ( har nyss börjat!)
Jullan!haha
Här bakas det bullar minsann!
och semlor! :)
Älsskade noomi!
morfar och maggan!
Noomi & jag.. haha älskar bilden. ser ut som gamlingar!
som avslut, en cool bild på noomi. . ;)
Hoppas ni hade ett lika bra lov som jag! , Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0