En dag av gud.

Jahopp, idag har jag varit i skolan, pratade på chapel (gudstjänst för högstadiet) , det gick jätte bra! så härligt. Hoppas verkligen att folk kände Guds kärlek som jag gjorde då . mmm!
hade även biologiprov, det gick nog ganska bra. . Skönt att det är över ialllafall! haaha,det är min nya grej, njuta av att proven är över. Ska plugga till Hemkunskapsprov och Spanskaglosor idag,eller imorgon!
Var o träna idag också, var så länge sen sist ! så skönt ,har ÄNTLIGEN skaffat gymkort. har haft tanken bra länge. .
älskar känslan efter träning. . :)
Imorgon är det skola, sen ska Linnea klippa mig, sen ska jag plugga! snart är det helg.skönt. ..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0