Så mycket behövs ,så lite vills.

Åh. det är redan Lördag kväll. o jag har knappt gjort någonting idag. Jag orkar inte. Jag har lagat mat o läst. Men jag borde göra en massa här hemma. Städa rummet,huset . Tvätta högen med kläder, fixa iordning, duscha ja usch. Men jag har inte orkat. o orkar inte. men jag kanske , Kaanske tar tag i det snart. för att få något gjort denna Lördag. Ahhh . om inte, så har jag inte gjort nått försen söndag. o sen är det skola. Panik!. jag ska göra det. haha Snart..
ÅH förresten. läser världens bästa bok. min absoluta Favorit. "Kärlek som befriar" av Francine Rivers. Men nu läser jag den på engelska o då heter den "redeeming love" . typ 3/4 gången jag läser den. haha !
Slänger upp lite bilder från min, Ruth,Ellen o Judiths sjukt härliga natt picknik i böjan av sommarlovet. Kärlek till den kvällen alltså. haha!
hahha!
den här bilden är svår att låta bli att älska. . . HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0