rubrik

Japp. Nu är helgen slut o det är dags för skola. Andra veckan på gymnasiet. Känns skönt att börja komma in, börja se vad man gett sig in på. Det har varit lite av o till i en vecka, men från idag så har linjen känts bättre. känns som det skulle kunna vara något jag vill jobba med. Men jag ska nog besöka estet . teater klassen. Jag har funderat på den så mycket. om den är bättre , o jag vill inte gå i 3 år o undra, så jag pratade med mentorn idag, o så sa han att han kunde se så jag kunde besöka. det känns bra. att iaf få se hur den är. om den är sjukt bra, då kanske jag byter. men annars inte. för man kan inte bli så mycket av teater. synd!
Iaf. slut med skola snacket. Som tar över det mesta snackat senaste dagarna. ganska förståeligt dock . .
Meeeen IALLAFALL. min helg har varit skön. bara tagit det lungt, hemma o fixat o städat, tvättat o varit på en Mysig picknik med Jonathan Linnea o Elin.
Nu ska jag ner o fylla på magen min. med lite té! Tog lite bilder med Juls nyss. tills batteriet tog slut. . efter några få, väldigt dåliga fula bilder. . .haha
den välte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0