Mot stan, mot en människa jag älskar

JApp. det ska jag. ska till stan snart för att träffa Olivia. Åh. fy vad jag saknat henne, har umgåtts med henne några ynka dagar på det här lovet. på bjärka. Så nu ska jag hänga med henne! YEEY!
hhaha. igår var jag på skänninge marknad med tjejerna i familjen. Tyckte att det var överskattat. Hittade inte alls mycket. . men men. det var lite kul att kolla runt där:) . När jag kom hem så fixade jag mig, åt o åkte in till stan o träffade Simon och Simon. Umgicks meed dem ett tag. det var trevligt. O jag har verkligen saknat Simon! sen så kom fler folk o vi umgicks ,fikade. Sen vid 11 åkte jag o ellen hem.
och mitt hår idag är bara ett enda stort Kaos! men oj vad långt det blivit.fick ju knappt med hela på bild. coolt. dags att klippa sig snart kanske . så att man inte behöver sätta sig meter ifrån kameran för att få med det. hehe. dette lät lite väl skrytsamt. Naee. jag är ärlig. jag gillar inte denna längd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0