lite av allt

Idag har jag gått andra skoldagen. o hittils är det bra. eller ja, vet inte än iof. har ju inte kommit in riktigt än. Men det blir nog bra. Hoppas jag. . Aja, vi var på guide tur i Gamla Linköping idag.Eftersom vi går hotell , TURISM. hade kort dag . o har det resten av veckan också. Skönt. Nollningen är på fredag. o i skolan nästa vecka. Hoppas det blir kul!
aja, sen har jag varit på Möte med tandläkaren. Kändes väldigt bra. men åh. vill inte dra ut 4 tänder!! o ha tandställning. men det lönar ju sig. . haha .
Nu ska jag ut o ta en powerwalk! Skönt. har inte tränat på så länge!  Vi hörs.
eller vänta. jag ska ju passa på o le med tänderna nu in i det sista. haha
Sååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0