Jag är en NOLLA .

Hola!
idag har jag varit i skolan . trodde vi börja halv 9. men när jag var framme upptäckte jag att det var halv 10 ! haha. typiskt. en timmes sömn kastades i sjön!  Aja, kort dag , 2 lektioner. sen lunch. Sen efter det så samlades vi utanför skolan för att bli nollade. Vi hade på oss militär kläder. o här började det! hhaa
Vi fick springa runt en massa varv o lära oss sånger . Sen gick vi med ögonbindlar mascherandes mot stan på led, skrikandes. haha. Sen var det flygattacker i sand , på asfalt , i vatten, allt mitt i stan.Vi tvingades kasta oss ner på marken o kråla fram. haaha. vi lekte lekar o dansade haha. Badade som slut på nollningen i fontänen på stora torget. Jag snubblade i fontänen så fick typ 5 blåmärken o sår. . haha o jag frös så fruktansvärt sen. åh fy! sen åkte vi hem.
Det var väldigt kul, men jätte kallt o dåligt väder. Så jag känner mig lite halvdan just nu. trött o sjuk. men kände redan innan att jag skulle bli sjuk.  Så jag orkar inte dra mig till nollningen ikväll. Det regnar fortfarande! o kommer fortsätta göra. Så nae. men det blir i skoan nästa vecka med. Hahah. ja det är kul med nollning ändå. men det kan verkligen gå för långt. men vår har inte gjort det än så länge ! (:
Nu vart det långt. . haha . nu ska jag kolla på film, ha myskväll o gosa ned mig i sängen! Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0