Gymnasiet.

Tja!
Jag har börjat skolan igen. Dock inte grundskolan, Gymnasiet. WooooW. ÅH. jag minns när jag var liten och mina bröder började gymnasiet. De var så stora. Så fruktansvärt stora. Jag tyckte att de som gick gymnasiet var så coola. Dom hade kommit dit. dit man längtade. O nu är jag där. Där den lilla Edith också ville vara för många år sedan. Jag går GYMNASIET. Hahaha. synd bara att jag inte tycker att det är lika coolt som jag tyckte då. Synd att jag inte känner mig så vuxen , cool o självständig. Att jag inte hade blivit en bättre människa som tänkte helt annorlunda. Jag tänker ju likadant!! Nästan. Ja. men jag får trösta mig med att de små, de som var som jag då för många år sedan. De ser upp till mig, tycker att jag är cool o jätte stor. Vet allt. Älskar livet. Går ut snart. Ja. tur att jag kan trösta mig med det. Om de nu tycker så . . haha
Flygbild över skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0