det där lägret som man alltid saknar

Sitter o tänker på bjärka. Alla härliga dagar, o kvällar! alla mysiga samlingar, alla roliga lekar och äventyr. Alla härliga männikor. alla underbara ledare som får alltid finns där. En gud som visar kärlek. Härliga vänner, nya människor. Alla störda kvällar då jag sofia o olivia dansar till samma låt hela tiden. haahahaha! åh. så kul. älskar när alla blir lite väl flummiga o kan i stort sett hitta på vad som helst. hahah ! ÅHåååååå jag VILL TILLBAKA!!! o det är ETT HELT ÅR KVAR!!:'( fyy vad roligt man har. jag blir så lycklig där. det stärker mig så mycket. Det får mig att vilja fortsätta kämpa genom svåra tider i ett år till. ÅH. Bjärka. Älskar bjärka.
Bjärka -08 !! Längtar <333
Vårat "städade" rum =) haah
vårt bjärkarum 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0