16 hela år.

Heej! Äntligen fredag ! så skönt med helg! Slutade tidigt idag, åkte o träna eftersom jag har nytt kort på Friskis. Kult!! sedan hem, o så till stan igen för att träffa Nadia. ÅHhh . saknat den människan. det var senast på 9ans avslutning vi sågs. så vi hade en del att prata igenom! MYS! fick en jätte fin ring av henne med ! O ett par örhängen av Becka. Iaf, sen hem igen. hade gaaanska ont i benen när jag kom hem. fram o tillbaka hela tiden + gymmet! träningsvärk nästa! Men så har jag städat en massor! så skönt att få lite rent. känns så öppet o friskt då. fixat om lite i rummet. men nu ska jag sova . är så trött. imorgon kommer lite vänner, då ska vi ha en mysig kväll/natt här hemma!
här är bilder från födelsedagen igår.
pussel jag fick av David! haha
Älskar dig!
friskt par!
avslutar med en bild på min älskade syster o jag. O mina fina blåmärken från Nollningen med. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0