Stora läppar ? överskattat!

Tjenare!
Sitter här o ska precis plugga,som jag borde gjort hela dagen me varit galet lat!! haha, o lyssnar på chris tomlins låtar.. . älskar typ alla. .haha men "god of this city" o "indescribable" är favoriter . . . haha. Men har också nått kladd på läpparna. . .typ något med cyanne peppar i som ellen gjort! haha. Vi kom in på att förstora läpparna o så sa ellen att hon o hennes kompis hade testat att göra sånt med cyanne peppar i . o att det funkar! haha. Så jag o judith vart med tvungna att testa. .haha. Så nu sitter jag här med galet svidande läppar! haha . i 20 minuter! Fy alltså. Jag klarar mig ganska bra på mina egna ! haha
Nyducshad o kladdig med konstig smörja! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0