Stockholm!

Heej! har nyligen kommit hem ifrån Stockholm. Jag,judith,mamma,pappa elsa o evelin ålte upp igår morse för att hjälpa Maria och Johannes med deras flytt. Det var väldigt trevligt,som vanligt där uppe! Älskar stockholm. Vi packade upp,hämtade lådor,målade möbler ,handla, åt o hade trevligt! O albert ,ylva, emmeli, isak o maria kom också (o mias föräldrar var där). Härliga människor!  Var dock tyvärr inte i deras kyrka , SOS church idag. Vi hann inte. . lite synd. älskar den kyrkan. . Men om 5 månader, då får jag gå dit varje vecka! Jippie! Alltså hjälp . .då flyttar jag ! (NÄSTAN säkert) det skrämmer mig lite. Stockholm är lite läskigt. . Lite konstigt, lite stort . .Men SÅ Fint,så härliga människor, så kul ,så nytt och så spännande! Ja det ska nog gå bra. Ber till Gud att det ska gå bra. Amen på det! YeeY !
Har tyvärr inte bider, så får bli vanlig bild på Fina stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0