Soouth africaaa

åhh, i förrgår till igår så var jag med saknade vännerna Naomi och Hannah från Syd afrika. De är typ aldrig här. De är från sverige men har bott i Sydafrika i många år. så de hälsar på typ 1 gång per år. Så det var SÅ kul att träffa dem. hämtade upp dem från ikano vid halv 6 typ , sedan gick vi till mig, amanda o olivia kom, vi satt o snacka , gick på en promenad. .haaha!  o åt mat o hade jätte trevligt! Tog lite bilder, satt o gjorde inte så mycket. Amanda åkte vid typ 10. Vi satt uppe o snacka ,gick ut.  vid tolv somnade olivia o hannah. Jag o naomi satt nere o drack kaffe o hade jättemysigt med ljus o pratade om massor. om att jag o Olivia måste hälsa på dem snart, nångång. haha. Skulle vara så kuul! . Sen vid 3 vakna O & H o kom ner kolla vad vi gjorde. haha. Vi gick o la oss vid typ halv 4-4 :)
Ska träffa dem en gång till innan de åker! kommer sakna dem Jätte mycket! Buuhuu. Älskar er !  <3
Har tyvärr inga bilder .. :/ Ska fråga amanda om några, hon har kameran!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0