PÅSKGODIS ÄR INTE BRA

Shhiet. Jag har ätit Waaay to much godis i påsk, . och mat!! har ätit mig jääätte mätt varje dag. o skit mycket godis. hela tiden. . Jag har gått upp typ 100 ton? ja..,de har jag säkert. . Vill inte sätta på mig bikini på ett tag. . HAAHA. Naee. Har ju godisfasta annars, utom i påsk. o snacka om att utnyttja det. har nog ätit för fler månader än de jag fastat. . Blöö . ska inte stoppa i mig mer tjockis saker från o med imorgon. . Nu käkar jag glass. . HEHE. .
Dubbelmoral . .haah
Hade iaf en bra påsk! Mysig som bara den! :) hade en trevlig kväll hos frödins igårkväll. Men idag är det plugg som gäller! fy blä. Imorgon är det skola. NOOO! men det är lungt. snart äre lov igen!
Tjjjaarå!
ser ni att jag lagt på mig några ton?:)
jag har nog inte visat min nya bikini från HM , som jag inte tänker bära. ska bära burka tills jag gått ner några kilo. . Hehe
kul jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0